Top

Search

Need Contributors

Interested to share albums over here?

contact:info@merkezburasi.com

To support our uploads please download the below Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera" as a free user.

Yüklenen dosyalarin linklerinin canli kalmasi için aşağıda Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera" şarkısını ücretsiz kullanıcı olarak indirin bize destek olun

Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera"

Your Ad Here

2008/12/22

Emir Kusturica & The No Smoking - Unza Unza Time


Emir Kusturica & The No Smoking - Unza Unza Time
MP3 93,04 MB 256 Kbps
1. Unza Unza Time
2. Djindji Rindji Bubamara
3. Lubenica
4. Prnavor
5. Pitbull Terrier
6. Was Romeo Really A Jerk
7. Drang Nach Osten
8. Corfu
9. Upside Down
10. Sanela
11. Devil In The Business Class
12. Gruss Gott Trauer
13. Emir's Dream
14. Imao Sam Bjelog Konja
15. Some Other Man
16. Furja Djildje








Look more Emir Kusturica...

Look more Smoking Orchestra...

Related posts by alphabet



4 Comment:

Anonymous said...

PASS: mbmc

Deli Profesör said...

Üstad sen yoktun bi aralar, gerçi o aranın bi kısmında ben de yoktum. Uzun ruh dinginliği yolundan yeni geldim :D Bakıyorum yine kütür kütür yüklenmişsin siteye. Hele bu albüm gözlerimi pörtletti yani. Balkan müziğinde dinlenebilecek en iyi albümlerden biri olduğuna kefilim. Defalarca dinlediydim de hala bıkmam. Emir Kusturica ne yaparsa seviyorum.

Anonymous said...

Ben yoktum, sen yoktun, sen yoksan ben yoksam nice olur bu blogların hali... Ruh dinginliği ve blogun alışkanlıktan ileri gidip beni tutsak etmesine karşın biraz ara verdik kendimizi yeniledik. Jethro. Emir Kusturica ya ben de dayanamam, şeytan tüyümü var ne! :D

Yorumun için teşekkürler.

maTTTT said...

Beni cezbettin bak Deli Prof. tez zamanda indireyim sunuda dinleyeyim.

Post a Comment

What do you think about this post?

Your Ad Here
 
Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis