Top

Search

Need Contributors

Interested to share albums over here?

contact:info@merkezburasi.com

To support our uploads please download the below Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera" as a free user.

Yüklenen dosyalarin linklerinin canli kalmasi için aşağıda Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera" şarkısını ücretsiz kullanıcı olarak indirin bize destek olun

Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera"

Your Ad Here

2007/12/03

VA - New York Guaguanco


Track List:

1. Frankie Figueroa Y Su Orquesta - Aqui Estoy Yo
2. Cheo Rosario Y Su Orquesta - El Vivebien Del Barrio
3. Wiso Pagan Y Su Orquesta - Rico Guaguanco
4. Joe Cotto Y Su Orquesta - Cuando Yo Me Muera
5. Primivito Santos Y Su Orquesta - Yo No Hablo Na'
6. Bobby Quesada Y Su Orquesta - Que Do-Re-Mi, Que Do-Re Fa
7. Ralphy Santi Y Su Orquesta - Buenavista Guaguanco
8. Primivito Santos Y Su Orquesta - Don Querendon
9. Willie Rodriguez Y Su Orquesta - Los Callos De Dolores
10. Brooklyn Sounds - Guaguanco De Puerto Rico
11. Chorolo Y Su Combo - Cosecha De Mujeres
12. Charlie Palmieri Y Su Orquesta - Por Que Me Enganas?
13. Pete Rodriguez Y Su Orquesta - Asi Son Bonco
14. C. Rodriguez Y Su Orquesta - Mujer Amada
15. Willy Rodriguez Y Su Orquesta - Sujetate La Lengua
16. Pupi Legarretta Y Su Orquesta - Soy Campesino
17. Orquesta Tentacion - Rumbero
18. Wiso Pagan Y Su Orquesta - Mulata
19. Cheo Rosario Y Su Orquesta - Pa' Sabio Quien
20. Ralphy Santi Y Su Orquesta - Botellero
21. Frankie Figueroa Y Su Orquesta - El Bolerista Moderno

Related posts by alphabet



0 Comment:

Post a Comment

What do you think about this post?

Your Ad Here
 
Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis