Top

Search

Need Contributors

Interested to share albums over here?

contact:info@merkezburasi.com

To support our uploads please download the below Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera" as a free user.

Yüklenen dosyalarin linklerinin canli kalmasi için aşağıda Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera" şarkısını ücretsiz kullanıcı olarak indirin bize destek olun

Concha Buika - Mi Niña Lola "A Mi Manera"

Your Ad Here

2008/01/28

Teodulija - Vino istine [2007]


Track List of Teodulija - Vino istine :

1.Zaigrale, mamo, devojčinja ( narodna, vokal: Madam Piano, Nevena Reljin, Teodulija)
2.Zemi me, zemi (narodna, vokal: Mirjana Jovanović)
3.Đorđe (narodna, vokal: Iva Nenić i Sanja Kunjadić – grupa Arhai)
4.Kosovski božurovi (D. Nikolić, vokal: Jordan Nikolić)
5.Gugutka guka vo osoje (narodna, vokal: Merima Njegomir)
6.Bađang – tam deka ima (narodna, vokal:Teodulija)
7.Čoček ( I. Stojanović, klarinet: Ivica Mit)
8.Ječam žnjela kosovska devojka (narodna, vokal. Vasilija Radojčić, Teodulija)
9.Ovčar sam devet godini ( narodna, vokal: Aleksandar Vasov)
10.Krstonoše krsti nose (I. Stojanović, vokal:Dejan Najdanović – Najda, Hor Sv. Nikola)
11.Poletela dva sokola (narodna, vokali:Dečiji hor PBPD, gusle:Boško Vujačić)
12.Pesma kosovskih junaka (D. Karuović – Lj. Simović, vokal: Teodulija)
13.Stihira Sv. Savi (narodna, vokal:Aleksandar Novaković)
14.Koloplet (I. Stojanović)


Teodulija - Vino istine
Teodulija - Vino istine

Teodulija - Offical Site

Related posts by alphabet



0 Comment:

Post a Comment

What do you think about this post?

Your Ad Here
 
Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis